Vår produktguide

UltData för iPhone Data Recovery
UltData för Android Data Recovery
ReiBoot - reparation av iOS-system

UltData för iPhone Data Recovery

Din pålitliga programvara för återställning av iPhone-data. Med UltData kan du återställa data direkt från iOS-enheter, iTunes- och iCloud-backuper, och den stöder 35+ filtyper som SMS, kontakter, foton etc..

UltData för Android Data Recovery

Ditt bästa val för dataåterställning från Android. UltData för Android stöder återställning av raderade foton/WhatsApp-meddelanden från Android utan root, och är kompatibel med Samsung, Huawei, Xiaomi, OPPO och andra 6000+ Android.

ReiBoot - reparation av iOS-system

ReiBoot för iOS är den bästa reparationsmjukvaran för iOS-system som kan gå in i/ut ur återställningsläget Gratis med ett klick, och som kan reparera 50+ iOS-systemproblem som fastnat på Apple-logotypen, skärmen går inte att slå på, loop i återställningsläget, etc.

iCareFone
4uKey för iOS
4uKey - Upplåsning av iTunes Backup

iCareFone

iCareFone är ett gratis verktyg för säkerhetskopiering av iOS och kan överföra musik, foton, videor, kontakter och SMS utan begränsning samt återställa säkerhetskopieringsfiler selektivt till enheten.

4uKey för iOS

Tenorshare 4uKey ger dig möjlighet att låsa upp inaktiverade iPhone/iPad utan lösenord på några minuter. Dessutom kan den ta bort Apple-ID på iPhone/iPad utan lösenord (endast för iOS 11 och tidigare)..

4uKey - iTunes Backup Unlock

Tenorshare 4uKey - iTunes Backup Unlock kan enkelt ta bort lösenordet från krypterade iTunes-backupfiler för alla iOS-enheter på Windows- och Mac-datorer med hög effektivitet.

4DDiG - Windows Data Recovery
4DDiG - Mac Data Recovery
4WinBoot(Windows Boot Genius)

4DDiG - Windows Data Recovery

Tenorshare UltData - Windows Data Recovery gör det möjligt att återställa förlorade, formaterade och raderade filer från hårddiskar, minneskort och flash-enheter på ett säkert sätt. Ladda ner detta verktyg för hårddiskåterställning för Windows gratis för att få tillbaka filer som du förlorat..

4DDiG - Mac Data Recovery

Tenorshare UltData - Mac Data Recovery Software kan återställa raderade foton/video/dokument/musik och andra över 550 filtyper från Mac-hårddiskar och externa lagringsenheter. Stödjer nu fullt ut macOS 10.15 Catalina.

4WinBoot(Windows Boot Genius)

Tenorshare Windows Boot Genius är en startdiskett som kan starta upp datorn från CD/DVD/USB och reparera Windows-systemet, rädda data, partitionera om disken och göra mycket mer.

ReiBoot för Android
4uKey - iOS Password Manager
4uKey för Android

ReiBoot för Android

Tenorshare ReiBoot för Android är ett reparationsverktyg för Android som kan hjälpa dig att gå in i och ut ur Android-återställningsläget/fastboot-läget och åtgärda mer än 50 Android-problem, t.ex. fastnat på Samsung-logotypen, appen kraschar, svart skärm, etc..

4uKey - iOS Password Manager

Tenorshare 4uKey - Password Manager, en iPhone-lösenordssökare, låter dig enkelt hitta och återskapa WiFi-lösenord, lösenord till sparade webbplatser/appar och lösenkoder för skärmtid på din iPhone och iPad..

4uKey för Android

Tenorshare 4uKey för Android är det bästa verktyget för att ta bort låsskärmen för Android, som kan ta bort låsskärmen med lösenord, PIN-kod, fingeravtryck och mönster samt FRP-låsning från Samsung-enheter på några minuter.

TunesCare - iTunes Repair
WhatsApp överföring, säkerhetskopiering och återställning

TunesCare - iTunes Repair

Tenorshare TunesCare är ett verktyg för reparation av iTunes för att åtgärda iTunes-synkroniseringsfel och lösa iTunes-problem. Verktyget fungerar för Win och Mac.

WhatsApp Transfer, Backup & Restore

Tenorshare WhatsApp Transfer, Backup & Restore kan säkerhetskopiera, återställa och överföra WhatsApp-meddelanden från iPhone till Android, iPhone till iPhone, Android till Android och Android till iPhone.

Registreringskod

? Why do I not receive the registration code E-mail after purchase?

I allmänhet får du ett e-postmeddelande med orderbekräftelse inom en timme efter att beställningen har behandlats framgångsrikt. Bekräftelsen innehåller dina beställningsuppgifter, registreringsinformation och en URL för nedladdning. Bekräfta att du har gjort beställningen framgångsrikt och kontrollera SPAM-mappen om den har märkts som SPAM.

Om du inte får bekräftelsen även efter 12 timmar kan det bero på internetproblem eller systemfel. Kontakta vårt Supportteam och bifoga ditt orderkvitto. Vi kommer att svara inom 48 timmar.

Om koden försvann i samband med en datorkrasch eller en förändring kan den gamla registreringskoden inte hämtas tillbaka. Du måste ansöka om en ny registreringskod.

? Hur hämtar jag min registreringskod?

Om du inte vet hur du ska hämta registreringskoden kan du ange följande denna sida för att få den snabbt.

? Hur registrerar man Tenorshare-programvara?

Om du har köpt produkten får du den registrerade licensen och e-postadressen i ditt e-postmeddelande. Kontrollera e-postmeddelandet med huvudet så här: (Delivery Information for_Tenorshare XXXXXXX).

.

Det licensierade ID:t är din e-postadress, och licensnyckeln (registreringskoden) ser ut så här: EDB258-XXXXXXXX-XXXXXXXXXX-XXXXXXXXXX-XXXXXXXXXXXX.

license information in mail

Innan du registrerar dig

1. Knappen Registrera finns vanligtvis i menyn Inställningar till höger i övre hörnet.

register button on windows

2. Stegen stöder de flesta produkter från Tenorshare, utom Tenorshare 4DDiG Windows Data Recovery.

Hur du registrerar en produkt steg för steg (Windows-version)

  • Öppna registerfönstret för den köpta produkten.

    register window on win
  • Kopiera och klistra in Din e-postadress (Purchased E-mail Address) och sedan kopiera och klistra in Registration Code (License Key) i motsvarande textfält för att registrera dig..

    paste email address and license key on register window
  • Slutligen har din produkt registrerats framgångsrikt. Gå till den fullständiga versionen.

    register successfully on window

Om du fortfarande inte vet hur man registrerar programvara eller vill veta hur man registrerar en produkt med Mac-version, eller mer. Du kan gå till Hur man använder kod för att registrera Tenorshare-programvara.

? Vad ska jag göra om registreringskoden är ogiltig?

Säkerställ att du har beställt rätt produkt. Kopiera och klistra in e-postmeddelandet och koden i registreringsrutan. Observera att registreringsmejlet är känsligt för stora och små bokstäver, se till att alla bokstäver är små bokstäver.

? Vad ska jag göra om registreringskoden har gått ut?

Kontrollera om din prenumeration har avbrutits, om så är fallet kan du ansöka om att uppdatera den på vår betalningsplattform. Registreringskoden förblir giltig så länge din prenumeration är aktiv..

? Vad ska jag göra om det inte finns någon orderpost för min e-post?

Kontrollera att du använder samma e-postadress som du loggade in med på betalningssidan för leverans. Gå till avsnittet Registreringskod, skriv in ditt beställningsmail och tryck på Sök för att hämta leveransen.

Vanliga frågor om beställning

? Är det säkert att köpa från din webbplats?

Ja, oroa dig inte för det. Vi garanterar din integritet när du surfar på vår webbplats, laddar ner vår produkt eller gör ett köp online. Tenorshare kommer inte heller att skicka några e-postmeddelanden med Bitcoin som transaktion till våra användare i någon form. Tro inte att.

? Hur avbryter man en prenumeration?

Om du vill säga upp din prenumeration snabbt kan du alltid kontakta vår support. Vi svarar inom 24 timmar på vardagar och 48 timmar på helgdagar.

Du kan också säga upp prenumerationen själv. Stegen är olika på olika plattformar. Klicka på länken nedan för att lära dig specifika steg för att säga upp prenumerationen.

https://www.tenorshare.com/faq/how-to-cancel-subscripiton.html

? Vad är återbetalningspolicyn?

Tenorshare värdesätter varje kund som kommer till oss och sätter kundernas tillfredsställelse som högsta prioritet. För att uppnå detta arbetar vi kontinuerligt för att ge kunden en trevlig upplevelse med bättre programvara och service. Begäran om återbetalning hanteras av vårt supportteam, som kan nås genom att skicka in ett onlineformulär: (Submitting an Online Form). Vi gör vårt bästa för att hålla svarstiderna under 24 timmar för att kunna lösa ditt problem snabbt och utan komplikationer.

Omständigheter som berättigar till återbetalning:

  • 1. Dubbelköp.
  • 2. Felaktig beställning följt av beställning av en korrekt produkt från Tenorshare.
  • 3. Dödliga tekniska problem med programvaran som inte kunde lösas inom 30 dagar.

Omständigheter för ingen återbetalning:

  • 1. Om du ändrar dig efter köpet.
  • 2. Fick inte orderbekräftelse via e-post och registreringskod i tid, och försökte inte få hjälp av onlinesupport eller kontaktpersonal.
  • 3. Begär återbetalning för tekniska problem, men samarbetar inte genom att tillhandahålla detaljer för felsökning.
  • 4. Begäran om återbetalning baserad på missnöje orsakat av missförstånd om produktens funktioner och möjligheter.
  • 5. Inköp av felaktiga produkter, följt av inköp av produkter från ett annat företag.
  • .

Alla Tenorshare-program kan testas med en gratis provdownload. Testversionen erbjuder begränsade funktioner för gratis test för att hjälpa till att avgöra om programvaran fungerar som förväntat och uppfyller kraven för köpet.I UltData-serien kan du till exempel skanna och förhandsgranska data gratis, men för att återställa filer måste du köpa en licens.

? Vad är nedladdningsskydd?

Nedladdningsskyddet är en extra tjänst som tillhandahålls av vår betalningspartner, som lagrar en säkerhetskopia av programvaran som du köpt på servern i två år. Mer information finns här.

Det är inte nödvändigt att köpa denna tjänst eftersom vi uppdaterar programvaran regelbundet och alltid erbjuder gratis nedladdningar och uppdateringar för köpta kunder. Klicka på knappen Ta bort i kundvagnen och uppdatera priset så slipper du bli debiterad för denna tjänst.

? Vad är uppgraderingspolicyn?

Vi erbjuder kostnadsfria uppgraderingar för köpta kunder. Om uppgraderingen kräver en ny registreringskod, vänligen kontakta vårt supportteam och bifoga din beställningsinformation för ett snabbt svar.

? Vad ska jag göra om jag har köpt fel produkt?

Gå vidare och beställ den rätta, gå sedan till avsnittet Användbara länkar, klicka på Kontakta oss och skicka in en biljett för att begära återbetalning för det felaktiga köpet. Om den produkt du vill ha har samma pris som den felaktiga produkten kan du vända dig till vår supportpersonal för att få ett direkt byte..

? Vad ska jag göra om betalningen inte lyckas?

Rensa cookies i webbläsaren och se till att nätverksanslutningen är bra. Om möjligt, byt till en annan betalningsmetod och försök att beställa igen.

? Vilken typ av betalningsmetod kan jag använda?

Du kan köpa en produkt med PayPal, VISA, Master Card, America Express, banköverföring, Giro Pay, JDB, etc.

? Kan jag utvärdera den kostnadsfria testversionen före köpet?

Ja, alla produkter har gratis testversioner på produktsidorna för att du ska kunna utvärdera dem innan du köper dem. Om du har frågor om funktionerna kan du vända dig till vårt supportcenter..

? Vilka är begränsningarna för den kostnadsfria provperioden?

Den kostnadsfria provperioden är begränsad till dess funktioner, inte till provperioden, vilket innebär att du kan utvärdera den med begränsade funktioner så länge du vill. Du kan uppgradera till den fullständiga versionen för att dra nytta av alla fantastiska funktioner.

Kan du inte hitta dina svar ?

Oroa dig inte. Kontakta vårt supportteam som gärna hjälper dig. Du kan skicka in ett onlineformulär här. Vi svarar dig inom 24 timmar på arbetsdagar.

START NOW